Termeni generali
- Condiția
obligatorie a prestării serviciilor FloriOnline este primirea, respectarea
și punerea în aplicare a cerințelor părților și a anumitor prevederi ale FloriOnline.md.
- Serviciile
se prestează doar în limitele comenzii
- Serviciul
"crearea și livrarea compozițiilor florale, vânzarea și livrarea
marfurilor similare" se efectuiază dacă cumpărătorul a achitat
integral serviciul în condițiile plății în avans.
- Exemplele
de lucrări de pe site sunt doar posibile spre realizare. Fiecare lucrare a
floristului este individuală și poate să difere prin împachetare,
prezentare și alte criterii. La fel este posibilă înlocuirea echivalentă a
cantității, asortimentului și componența florilor în dependență de sezon
sau disponibilitatea florilor ș.a. factori. Florile sunt produse de sezon,
și nu în permanența pot fi găsite în magazin. FloriOnline.md nu poate
garanta disponibilitatea constantă a anumitor flori în magazin, mai ales
în cazul în care ordinul de serviciu este urgent. Performanța finală a
serviciilor poate să difere de ilustrația de pe site din Internet. Cu
toate acestea, fiecare lucrare din flori este facută din flori proapete in
special pentru comanda Dumnevoastră și FloriOnline.md își depune toate
eforturile pentru a asigura culoarea, forma lucrării de flori cât mai mult
posibil asemănătoare ilustrației de pe site.
- Livrarea
se efectuează în intervalul specificat de Dumneavoastră, atunci când
efectuați comanda on-line. În zile de
sărbatori precum 14 Februarie, 8 Martie pot parveni întîrzieri cu livrarea
comenzii.
- Cînd
comandați serviciul cu livrarea la hotel, camping-uri. Cumpărătorul este
obligat să indice numărul apartamentului și numele, sub care beneficiarul
este înregistrat în hotel ( sau mai mulți invitați, de exemplu: un grup,
domnul și doamna, etc.). Comanda poate fi livrată doar la recepția
hotelului. În cazul în care comanda se face în hotel, livrarea comenzii la
recepția hotelului la data specificată este luat efectiv ca livrarea
comenzii, deoarece multe hoteluri nu permit serviciului de livrare accesul
mai departe de recepție, mai departe livrarea comenzii către destinatar
depinde de hotel și de disponibilitatea destinatarului în acest hotel. Noi
nu ducem răspunderea pentru întârzierea livrării comenzii sau
indisponibilitatea de a o livra din cauza adresei incorecte, greșite sau
incomplete a hotelului, la fel și plecarea înaintea termenului a
destinatarului din hotel, schimbarea numărului din cadrul hotelului și a
altor factori specifici. Comanda se consideră livrată în momentul când a
ajuns la recepția hotelului cu indicarea numelui, prenumelui și camera
destinatarului, indicate de cumpărător.
- Precizia
livrării depinde de toate datele pe care Dumneavoastră le acordați despre
receptorul coletului. Prin urmare, vă rugăm să îndepliniți atent aceste
coloane, iar dacă este necesar, să indicați în comentariile comenzii
datele specifice legate de livrare (codul de la ușa blocului, în
ce compartiment lucrează, în cazul unei întreprinderi mari, ș.a.m.d)
- Fiecare
cumpărător trebuie să indice adresa exactă a receptorului. În cazul în
care s-a indicat greșit adresa sau datele sunt incomplete pentru
realizarea livrării, lipsa beneficiarului la adresa indicată în terminii
indicați la livrare etc., FloriOnline depune suficient efort pentru ca
beneficiarul totuși să primească florile, dar FloriOnline nu poate
"vâna" beneficiarul, în lipsa acestuia la adresa indicată.
Datele fundamentale pentru realizarea serviciului sunt: adresa
beneficiarului. Livrarea este considerată îndeplinită atunci când florile
au fost livrate la adresa indicată. Dacă beneficiarul s-a mutat, nu
locuieşte, nu lucrează, e în concediu, e în deplasare etc. - Serviciul este
considerat prestat.
- În
cazul în care destinatarul refuză să accepte florile, din orice motiv,
serviciul este considerat prestat.
- În caz
de anulare a comenzii gresite (mai mult de 2 zile) noi rambursam
mijloacelor plătite la cerere in 3 zile bancare. Din suma ce este supusă
rambursării se rețin cheltuielile bancare.
- Dacă
beneficiarul, din oarecare motiv nu este satisfăcut de îndeplinirea
comenzii sau calității buchetului livrat: vă rugăm, luați legătura în mai
puțin de 24h din momentul livrării, cu asistență clienți. Florile sunt
produse perisabile și noi nu o să putem să vă propunem Dumneavoastră
înlocuirea sau returnarea plății, dacă Dumneavoastră nu o să ne anunțați
din timp despre această problemă.
- FloriOnline.md
se obligă să ofere cumpărătorului servicii " confecționarea și
livrarea aranjamentului floral, vânzarea și livrarea produsului
însoțitor" în conformitate cu aceste condiții.
- Cumpărătorul
se obligă independent și corect să îndeplinească toate cîmpurile necesare
cererii pentru a face comanda serviciului.
- Cumpărătorul
se obligă la pregătirea, crearea, modificarea datelor pentru oferirea
serviciului să urmărească toate normele și cerințele legislației existente
aplicabile. ( Exemple: să nu folosească în textul felicitării
limbaj licențios, să nu folosească serviciul pentru a da mită, să nu
folosească angajații serviciului de livrare pentru pătrunderea în zone în
mod deliberat restricționat și alte încălcări a legii)
- Cumpărătorul
se obligă să plătească serviciile în conformitate cu aceste condiții
- Plata
serviciilor se realizează de către cumpărător cu un avans în mărime de
100%( o sută procente) din costul serviciilor alese, prin orice modalitate
aleasă la secția de plată pe site.
- FloriOnline.md
sub nici o formă nu își asumă răspunderea pentru: a) oarecare
acțiune/inacțiune, care acționează direct sau indirect asupra rezultatului
acțiunii/inacțiunii din partea unu a treia parte; b) orice cheltuieli
indirecte și/sau pierderea din partea cumpărătorului și/sau din partea
unei a treia părți indiferent de, dacă putea magazinul să speculeze
probabilitatea a astfel de cheltuieli sau nu; c) folosirea (incapacitatea
folosirii) și oricare ar fi consecințele folosirii (incapacitatea
folosirii) cumpărătorului a modalității de plată a serviciilor alese.
- Toată
răspunderea FloriOnline.md pentru orice plângere sau pretenție vizavi de
servicii sau de realizarea acestora, se limitează la suma plătită,
achitarea cumpărăturii în magazin.
- FloriOnline.md
nu își asumă răspunderea pentru nerealizarea gratis a serviciilor
suplimentare cum sunt: trimiterea de SMS pentru confirmarea livrării,
trimiterea raportului foto a livrării pe adresa electronică, livrarea
felicitărilor, în zile de sărbatori precum 14 Februarie / 8 Martie, cînd
suntem suprasolicitați.
- Fără a
intra în contradicție cu cele scrise mai sus, FloriOnline.md se eliberează
de la răspunderea pentru încălcarea condițiilor a serviciilor efectuate,
dacă o astfel de încălcare este cauzată de circumstanțe de forță majoră,
incluzând: acțiunile organelor de stat, incendiu, inundație, cutremur,
alte cataclisme naturale, pene de curent și/sau defecțiuni ala rețelei de
calculatoare, greve, conflicte civile, dezordini, orice alte circumstanțe,
fără a ne limita la cele enumerate, care pot afecta efectuarea serviciilor
de către magazin și care nu pot fi controlate de magazin.
- Cumpărătorul
duce toată răspunderea pentru: a) urmărirea tuturor cerințelor legale, sau
alte acțiuni, efectuate de ei în calitate de cumpărător; b) exactitatea
informațiilor, indicate de ei în momentul înregistrării în calitate de
utilizator al serviciului, și veridicitatea garanțiilor și asigurarea
cumpărătorului.
- În cazul
încălcării de către cumpărător a acestor condiții FloriOnline.md are
dreptul să sisteze efectuarea serviciilor până în momentul eliminării de
către cumpărător a încălcărilor efectuate și plata despăgubirilor cauzate
lui FloriOnline.md o astfel de încălcare a pierderilor în întregime și/sau
reziliază contractul de prestare a serviciilor cu trimiterea unei
notificări corespunzătoare la adresa electronică a cumpărătorului, indicat
în momentul realizării comenzii.
- La
momentul realizării comenzii, cumpărătorul este obligat să ia la
cunoștință cu toate condițiile enumerate mai sus.
Dacă cumpărătorul a realizat și a plătit comanda – el automat își confirmă
acordul cu toți termeni și condițiile enumerate mai sus. - Achitarea
pentru produsele exclusive și la comandă nu se efectuiază la livrare.
Acest tip de produse pot fi comandate numai prin achitarea integrală
efectuată în avans.
- Comanda
poate fi livrata cu intirziere in aceeasi zi sau mai tarziu in cazul
conditiilor meteo nefavorabile(ninsori, inundatii samd) sau a starii
drumurilor in urma acestora.
Regulile înlocuirii
Depinde
de anotimp și livrare, disponibilitatea unor tipuri de flori poate fi foarte
limitată. Pe lângă asta, florile de o anumită culoare pot fi indisponibile în
ziua livrării. În acest fel, livrarea buchetului identic cu cel ales, în ziua
stabilită poate fi foarte complicată din motive obiective. În acest caz,
managerii noștri o să ia legătura cu dumneavoastră pentru a discuta variantele
unei probabile înlocuiri.
O
să se depună toate eforturile pentru a păstra forma, mărimea și toată gama de
culori a compoziției alese, dar pot avea loc abateri. În compozițiile de un tip
de flori ( de exemplu, un buchet de trandafiri), păstrarea tipului de flori are
cea mai mare prioritate. Cadourile suplementare pot varia în conformitate cu
asortimentul unei regiuni concrete.
Posibilitățile
înlocuirii poate atinge și ambalarea buchetelor, coșuri și a câtorva elemente
decorative, care din motivele indicate mai sus la fel este posibilitatea să nu
fie absolut identic. Vor fi depuse toate eforturile de către floriști, pentru
ca aspectul compoziției să fie cât mai apropiat exemplului de pe site, să arate
organic și prezentabil.