Termeni generali


  1. Condiția obligatorie a prestării serviciilor FloriOnline este primirea, respectarea și punerea în aplicare a cerințelor părților și a anumitor prevederi ale FloriOnline.md.
  2. Serviciile se prestează doar în limitele comenzii
  3. Serviciul "crearea și livrarea compozițiilor florale, vânzarea și livrarea marfurilor similare" se efectuiază dacă cumpărătorul a achitat integral serviciul în condițiile plății în avans.
  4. Exemplele de lucrări de pe site sunt doar posibile spre realizare. Fiecare lucrare a floristului este individuală și poate să difere prin împachetare, prezentare și alte criterii. La fel este posibilă înlocuirea echivalentă a cantității, asortimentului și componența florilor în dependență de sezon sau disponibilitatea florilor ș.a. factori. Florile sunt produse de sezon, și nu în permanența pot fi găsite în magazin. FloriOnline.md nu poate garanta disponibilitatea constantă a anumitor flori în magazin, mai ales în cazul în care ordinul de serviciu este urgent. Performanța finală a serviciilor poate să difere de ilustrația de pe site din Internet. Cu toate acestea, fiecare lucrare din flori este facută din flori proapete in special pentru comanda Dumnevoastră și FloriOnline.md își depune toate eforturile pentru a asigura culoarea, forma lucrării de flori cât mai mult posibil asemănătoare ilustrației de pe site.
  5. Livrarea se efectuează în intervalul specificat de Dumneavoastră, atunci când efectuați comanda on-line. În zile de sărbatori precum 14 Februarie, 8 Martie pot parveni întîrzieri cu livrarea comenzii.
  6. Cînd comandați serviciul cu livrarea la hotel, camping-uri. Cumpărătorul este obligat să indice numărul apartamentului și numele, sub care beneficiarul este înregistrat în hotel ( sau mai mulți invitați, de exemplu: un grup, domnul și doamna, etc.). Comanda poate fi livrată doar la recepția hotelului. În cazul în care comanda se face în hotel, livrarea comenzii la recepția hotelului la data specificată este luat efectiv ca livrarea comenzii, deoarece multe hoteluri nu permit serviciului de livrare accesul mai departe de recepție, mai departe livrarea comenzii către destinatar depinde de hotel și de disponibilitatea destinatarului în acest hotel. Noi nu ducem răspunderea pentru întârzierea livrării comenzii sau indisponibilitatea de a o livra din cauza adresei incorecte, greșite sau incomplete a hotelului, la fel și plecarea înaintea termenului a destinatarului din hotel, schimbarea numărului din cadrul hotelului și a altor factori specifici. Comanda se consideră livrată în momentul când a ajuns la recepția hotelului cu indicarea numelui, prenumelui și camera destinatarului, indicate de cumpărător.
  7. Precizia livrării depinde de toate datele pe care Dumneavoastră le acordați despre receptorul coletului. Prin urmare, vă rugăm să îndepliniți atent aceste coloane, iar dacă este necesar, să indicați în comentariile comenzii datele specifice legate de livrare (codul de la ușa blocului, în ce compartiment lucrează, în cazul unei întreprinderi mari, ș.a.m.d)
  8. Fiecare cumpărător trebuie să indice adresa exactă a receptorului. În cazul în care s-a indicat greșit adresa sau datele sunt incomplete pentru realizarea livrării, lipsa beneficiarului la adresa indicată în terminii indicați la livrare etc., FloriOnline depune suficient efort pentru ca beneficiarul totuși să primească florile, dar FloriOnline nu poate "vâna" beneficiarul, în lipsa acestuia la adresa indicată. Datele fundamentale pentru realizarea serviciului sunt: adresa beneficiarului. Livrarea este considerată îndeplinită atunci când florile au fost livrate la adresa indicată. Dacă beneficiarul s-a mutat, nu locuieşte, nu lucrează, e în concediu, e în deplasare etc. - Serviciul este considerat prestat.
  9. În cazul în care destinatarul refuză să accepte florile, din orice motiv, serviciul este considerat prestat.
  10. În caz de anulare a comenzii gresite (mai mult de 2 zile) noi rambursam mijloacelor plătite la cerere in 3 zile bancare. Din suma ce este supusă rambursării se rețin cheltuielile bancare.
  11. Dacă beneficiarul, din oarecare motiv nu este satisfăcut de îndeplinirea comenzii sau calității buchetului livrat: vă rugăm, luați legătura în mai puțin de 24h din momentul livrării, cu asistență clienți. Florile sunt produse perisabile și noi nu o să putem să vă propunem Dumneavoastră înlocuirea sau returnarea plății, dacă Dumneavoastră nu o să ne anunțați din timp despre această problemă.
  12. FloriOnline.md se obligă să ofere cumpărătorului servicii " confecționarea și livrarea aranjamentului floral, vânzarea și livrarea produsului însoțitor" în conformitate cu aceste condiții.
  13. Cumpărătorul se obligă independent și corect să îndeplinească toate cîmpurile necesare cererii pentru a face comanda serviciului.
  14. Cumpărătorul se obligă la pregătirea, crearea, modificarea datelor pentru oferirea serviciului să urmărească toate normele și cerințele legislației existente aplicabile. ( Exemple: să nu folosească în textul felicitării limbaj licențios, să nu folosească serviciul pentru a da mită, să nu folosească angajații serviciului de livrare pentru pătrunderea în zone în mod deliberat restricționat și alte încălcări a legii)
  15. Cumpărătorul se obligă să plătească serviciile în conformitate cu aceste condiții
  16. Plata serviciilor se realizează de către cumpărător cu un avans în mărime de 100%( o sută procente) din costul serviciilor alese, prin orice modalitate aleasă la secția de plată pe site.
  17. FloriOnline.md sub nici o formă nu își asumă răspunderea pentru: a) oarecare acțiune/inacțiune, care acționează direct sau indirect asupra rezultatului acțiunii/inacțiunii din partea unu a treia parte; b) orice cheltuieli indirecte și/sau pierderea din partea cumpărătorului și/sau din partea unei a treia părți indiferent de, dacă putea magazinul să speculeze probabilitatea a astfel de cheltuieli sau nu; c) folosirea (incapacitatea folosirii) și oricare ar fi consecințele folosirii (incapacitatea folosirii) cumpărătorului a modalității de plată a serviciilor alese.
  18. Toată răspunderea FloriOnline.md pentru orice plângere sau pretenție vizavi de servicii sau de realizarea acestora, se limitează la suma plătită, achitarea cumpărăturii în magazin.
  19. FloriOnline.md nu își asumă răspunderea pentru nerealizarea gratis a serviciilor suplimentare cum sunt: trimiterea de SMS pentru confirmarea livrării, trimiterea raportului foto a livrării pe adresa electronică, livrarea felicitărilor, în zile de sărbatori precum 14 Februarie / 8 Martie, cînd suntem suprasolicitați.
  20. Fără a intra în contradicție cu cele scrise mai sus, FloriOnline.md se eliberează de la răspunderea pentru încălcarea condițiilor a serviciilor efectuate, dacă o astfel de încălcare este cauzată de circumstanțe de forță majoră, incluzând: acțiunile organelor de stat, incendiu, inundație, cutremur, alte cataclisme naturale, pene de curent și/sau defecțiuni ala rețelei de calculatoare, greve, conflicte civile, dezordini, orice alte circumstanțe, fără a ne limita la cele enumerate, care pot afecta efectuarea serviciilor de către magazin și care nu pot fi controlate de magazin.
  21. Cumpărătorul duce toată răspunderea pentru: a) urmărirea tuturor cerințelor legale, sau alte acțiuni, efectuate de ei în calitate de cumpărător; b) exactitatea informațiilor, indicate de ei în momentul înregistrării în calitate de utilizator al serviciului, și veridicitatea garanțiilor și asigurarea cumpărătorului.
  22. În cazul încălcării de către cumpărător a acestor condiții FloriOnline.md are dreptul să sisteze efectuarea serviciilor până în momentul eliminării de către cumpărător a încălcărilor efectuate și plata despăgubirilor cauzate lui FloriOnline.md o astfel de încălcare a pierderilor în întregime și/sau reziliază contractul de prestare a serviciilor cu trimiterea unei notificări corespunzătoare la adresa electronică a cumpărătorului, indicat în momentul realizării comenzii.
  23. La momentul realizării comenzii, cumpărătorul este obligat să ia la cunoștință cu toate condițiile enumerate mai sus. 
    Dacă cumpărătorul a realizat și a plătit comanda – el automat își confirmă acordul cu toți termeni și condițiile enumerate mai sus.
  24. Achitarea pentru produsele exclusive și la comandă nu se efectuiază la livrare. Acest tip de produse pot fi comandate numai prin achitarea integrală efectuată în avans.
  25. Comanda poate fi livrata cu intirziere in aceeasi zi sau mai tarziu in cazul conditiilor meteo nefavorabile(ninsori, inundatii samd) sau a starii drumurilor in urma acestora. 


Regulile înlocuirii


 Depinde de anotimp și livrare, disponibilitatea unor tipuri de flori poate fi foarte limitată. Pe lângă asta, florile de o anumită culoare pot fi indisponibile în ziua livrării. În acest fel, livrarea buchetului identic cu cel ales, în ziua stabilită poate fi foarte complicată din motive obiective. În acest caz, managerii noștri o să ia legătura cu dumneavoastră pentru a discuta variantele unei probabile înlocuiri.


O să se depună toate eforturile pentru a păstra forma, mărimea și toată gama de culori a compoziției alese, dar pot avea loc abateri. În compozițiile de un tip de flori ( de exemplu, un buchet de trandafiri), păstrarea tipului de flori are cea mai mare prioritate. Cadourile suplementare pot varia în conformitate cu asortimentul unei regiuni concrete.


Posibilitățile înlocuirii poate atinge și ambalarea buchetelor, coșuri și a câtorva elemente decorative, care din motivele indicate mai sus la fel este posibilitatea să nu fie absolut identic. Vor fi depuse toate eforturile de către floriști, pentru ca aspectul compoziției să fie cât mai apropiat exemplului de pe site, să arate organic și prezentabil.